lørdag 28. juni 2008

Bot og bedring.... igjen?

Huff, jeg sliter med å få tida til å strekke til kjenner jeg.. Men får ta meg i nakken framover. Har hatt masse å gjort i det siste, formen laber og masse tanker i hodet.... Flytte til Trøndelag eller ikke? Året som har gått har vært veldig tussig, mye sykdom og en mann som har vært enda mer på jobb en familien kan tåle. Så valget ble tilslutt; Vi flytter hjem til Bjugn. I første omgang meg og ungene, så får gubben komme etter når vi finner jobb. Med 4 unger og ikke noe netverk her i Bergen, blir dett for slitsomt rett og slett!

Dessuten savner jeg butikken min i Bjugn veldig, Tilda gjengen og ikke minst huset!

Så innen 1 mnd eller 2 er jeg trønder på heltid igjen.


Har blitt lite scrapping i det siste, men denne laget jeg i går kveld. Mage bilde fra ca 6 mnd...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar