onsdag 13. oktober 2010

Male og male og male... og det ikke som en katt nei....

Livet mitt består for tiden i å male..... Male vegg, tak, mur, male inne og male ute... Håper at alt dette arbeidet betaler seg når vi skal selge huset vårt i Bergen... Har et håp om å kunne få lagt det ut i november, kanskje noen trenger et stort og flott hus før jul ;) Ikke så mange hus i dfag med 6 soverom ;) Skulle ønske jeg kunne tatt med meg huset hjem til Bjugn jeg. Men det blir vel verre ;) Skal ta en foto runde i morgen og legge ut litt bilder her :)
Har ellers jogga meg en god tur på formiddagen i dag. Godt å få ut litt frustrasjon og få noen endorfiner i blodet ;)
Møtte bestevenninna mi og familien hennes på Pastasentralen i kveld. God mat som alltid, men den mistet sjarmen sin etter at den flytta fra Bystasjon området og ned til sentrum. Mye dyrere har det blitt også :) Men så lenge maten er god så. Nr 8 er en slager ;)
Nå er det litt nedlegging av småttiser for tur her, far selv sovna først av alle i kveld :)

3 kommentarer:

  1. Heisan. Er det ikke på Søfteland dere har hus. Syns du har skrevet noe om det før. Jeg skal til Bergen på fredag. Kanskje jeg skal sjekke arbeidet ditt??? Ligger huset langt fra hovedveien? Lykke til med innspurten og salget.

    SvarSlett
  2. Hehe jo det ligger på Søfteland ja :) Man svinger av rett før skolen og ned til høyre og noen hundre meter langs veien ( Eikhaugvegen 14, som nå har blitt et rødt hus )
    Takk for det :)

    SvarSlett
  3. Ops. glemte å sjekke bloggen før jeg dro til Bergen idag. Det var dumt, men nå er jeg hjemme igjen etter en hektisk dag.

    SvarSlett