søndag 10. juni 2012

Soverommet vårt er "ferdig"

I dag ble senga ferdig skrudd sammen så jeg kunne ordne litt på rommet vårt. Jeg synes det er godt i denne lange prosessen å få gjøre slike ting, selv om visse personer ikke ser nødvendigheten med dette... Vi selv ble kjempe fornøyd! En gammel stol etter farmor fikk også plass på rommet. Vi har pr nå ikke madrasser til senga, så det ble bare en mellom løsning.

Skal litt flere puter oppi senga der, et natt bord til og en hylle over senga:) Artig å ha kommet så langt på et rom i allefall :)
Stolen i hjørnet har fått et heklet "sengeteppe" over seg, et som farmor laget og brukte i samme stol ;)

Har ellers litt flere bilder tatt den siste tiden :)


Her er stolen før "renovering"

 Det ble investert i ny plenklipper på fredag, så da ble "plena" vår klipt og gitt ;)

 Min del av kvisten ferdig.. Kost meg mange stunder der allerede.

Muren skal pusses da, men jeg synes den er litt tøff sånn og jeg da... Men er ikke særlig lovlig ;)


Har laget stang på ene siden for å henge opp klær, skal bli en likdedann på den andre siden også. Praktisk lykke :)

Nå holder jeg på å male opp en gammel kommode der som vi skal ha påsoverommet. Gjenbruk er gøy om man får malersultatet bra. Der er jeg pirkete....

Ha en flott kveld alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar