mandag 3. juni 2013

Stigen min

Jeg var så heldig å få denne stigen/trappa av sygruppa mi i bursdagsgave:) har ønsket meg den lenge.



Den står ved muren og matcher zink veldig godt synes jeg.




Kjøpte meg oliventre forleden, men er litt usikker på hvor mye vann de egentlig skal ha?




Sønnen pyntet den litt innimellom også :) herlig!

Ellers går det i hus oppe i hodet da:) har funnet ut hvordan det skal være rundt vinduene nå, egentlig hatt det klart lenge jeg da men....



Får ikke plass til pynten over pga etasje skiller, og ikke funnet pynten på bord under vannbordet, men det kan haes på senere. Synes dette er flott, spesielt tannlist under vindu og de litt brede klossene.



Klæm fra Ann Therese

1 kommentar:


  1. Thanks for one's marvelous posting! I certainly enjoyed
    reading it, you are a great author.I will make sure to
    bookmark your blog and will come back later in life.
    I want to encourage that you continue your great work,
    have a nice evening! vimax asli

    SvarSlett