mandag 8. desember 2008

I en bølgedal

Jeg skriver på bloggen min... juuuhuuu....
Jeg er veldig langt nede for tida, og på samme tid høyt oppe. Ikke så veldig lenge på sist nevnte da men... Skal jo nyte Ola nå, men omstendigheter rundt gjør at det blir så anstrengt... Prøver å tømme meg litt for tanker innimellom... Hodet er helt fullt av hvordan framtida blir.... alt er så usikkert, og det er vel ikke før man er i ferd å miste noen eller har mistet noen man innser hvor mye man elsker en person. Jeg har vært inni mitt livs verste periode, eller er vel fortsatt inni den. Jeg takker for at jeg har gode venner som jeg kan snakke med og som bryr seg.
Var i Bergen i helga, endte vel så og si som en krise. Kjørte derfor hjem til Bjugn igjen lørdags natta.. Men et uhell kommer jo sjelden alene... Etter Stryn dukket en hjort opp fra intet.... ( fort gjort) bilen fikk ganske masse ødeleggelser, men alt gikk jo bra med oss heldigvis. Så her sitter vi pt med 2 kræsja biler. Heldigvis så får jeg en leiebil i morgen, og Bjørn fikk en i Bergen i kveld.
Scrapping blir det lite med for tida, men jeg syr masse da. Kjempe rekreasjon kjenner jeg. Så i år blir det mange hjemme laga gaver. Men KUN til de som vet å sette pris på arbeidet bak.. Har gitt bort albumer og sydde ting før som knapt nok ble sett på eller brukt etterpå. Den "feilen" gjør jeg ikke mer :)
I morgen har jeg imidlertid plan om å lage et pyramide kort sammen med Kristin..... gleder meg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar