tirsdag 5. juni 2012

Kjøkken glede

I dag fikk jeg mail fra Monika om at kjøkkenet har fått leveringsdato 15. august :) Ohhhh glede....
Skal få lagt ut bildene her etter hvert av det endelige valget. Har gjort endel i huset og utenfor. Har begynt å sage ned endel trær, og da sikre vi vinterveden til oss all der oppe. Inne har vi gjort ferdig soverommet vårt, og gulvet står nå til herding. Jeg holder på å male opp en gammel dobbelseng som skal brukes midlertidig der inne til vi flytter.
Oppe på kvisten/mørkloftet er min del ferdig, bortsett fra at det mangler et vindu mot vest. På den andre delen har vi hengt opp klesoppheng på den ene siden, men de hadde ikke nok til begge sider.
Venter på pussepapir til den store gulvpussemaskina så vi får begynt på det prosjektet på 4 soverom....

Har egentlig vært litt deppa og lei hele prosjektet ei stund, men det er vel bare å bite tennene sammen, gi f i kommentarer og piss fra visse personer så skal det nok gå bra. Enkelte klarer bare å formilde negative ting.... Lurer nok på at de kommer av den berømmelige avensjuken.. Ja ja, de har det sikkert bra med seg selv...

I kveld planlegger vi en tur til huset, jeg må få malt ferdig senga og diverse andre ting. Skal også ut på leitinga etter gamle vindu. ( slike enkle med 3 ruter i) Jeg har en plan ;)




For dere som har vært i huset mens farmor bodde der, så blir kjøkkenet nå der stuen var før ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar