mandag 10. desember 2012

[Trappe} renovering

I denne uka er min mann på dagvakt, og da rekker vi ikke så mye i huset. Prøver å gjøre litt etter at han kommer hjem kl 19.30, men det trengs litt rekreasjon og kos i adventstida også.
Men jeg har gjort litt på egen hånd da ;) På torsdag måtte jeg være hjemme halve dagen med syke barn, og da begynte jeg på trappoppgangen.

Sånn så det ut før jeg begynte



Har grugledd meg til dette i et år egentlig, men det gikk mye bedre enn forventet ;) Fort gikk det også :) I går tapetiserte jeg også veggen, men minuset er at vi mangler ei lengde tapet. Så enten blir det en kreativ løsning, eller så må vi høre om butikken har rullen og at vi kan kjøpe ei lengde.
Gleder meg til å rive av gulvbelegg og få pussa gang gulvet også. Det går ramover, og vi er fornøyde med det vi gjør selv i allefall.

Sånn er det nå:
Mangler litt lister da, langs trapp og i skillet mellom tapet og panel. Må bare få henta kompressoren og spikerpistolen vår først. Masse listverk jobbing framover.




Nå holder vi på rundt verandadør og smal vinduer på stuen. Skal bli greit å bli ferdige med dette før jul, for i jula skal vi ikke gjøre NOEN ting bortsett fra å kose oss med ungene.

Er også veldig fornøyd med adventsstjernene som jeg kjøpte etter jula i fjor. Gledd meg på å henge de opp i et år nå :)


Men nå er det handball kamp ! HEIA NORGE!!

Ha en flotters kveld ! Og husk: Let No one Ruin Your Day!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar