onsdag 10. desember 2008

9 desember

Jippi, jeg har laget et pyramide kort i dag sammen med Kristin... og jeg har scrappa på ei julebok til Stinemor som hun skal bruke på skolen. Kjempe herlig å få gjort noe kreativt med papir igjen... I morgen drar jeg til Trondheim, da skal jeg innom sybutikk for å kjøpe litt stoff og vatt. Vesker til jul i år, kan jo ikke legge ut bilder enda, de er jo "hemmelige" ;)
Fortsatti bølgedalen gitt, sov kjempe dårlig i natt og, men ser litt lys i tunnelen. Så forresten en LO som fikk meg litt til å tenke i går. Den spant rundt temaet et A4 liv... Mange synes det er veldig trasig med at alt har rammer, at alle dager er like osv. Jeg savner det utrolig mye. Savner at familien samles rundt middags bordet hver dag, at man har felles oppgaver hjemme, å gå til sengs sammen med en man er glad i, stå opp sammen med noen, jobb 8-16, basseng hver fredag osv... Dette er det jeg ønsker meg for det nye året, at noen uker er likedanne.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar