mandag 22. desember 2008

Håper julestemninga kommer....


Ja for den er helt borte gitt..... Var så godt i gang før helga med pynting, baling, sying osv, men enkelte hendelser i helga gjorde sitt til at den forsvant gitt.... Men men, ungene gleder seg jo vilt. Fikk sydd ferdig 5 vesker i går som jeg fikk levert her og der på mine julegave leveringstur til Hegra i dag. Turen gikk greit, men litt ør etter å kjørt flere timer med 4 unger i en liten bil, et par kjøpesentre osv.... Vel hjemme igjen nå, og jeg skal til å ta meg en Solbær toddy for å kurere en gryende influensa. Sitter også å kreerer en ny veske som mamma skal få i julegave. Håper mannen kommer hjem snart også. Han har kjørt fra Bergen i dag, men turen tok sin tid. Masse stengte fjelloverganger og kolonne kjøring pga uvær....

Regner med julestemninga kommer med Hovmesteren i morgen!

Fikk forresten skrevet noen julekort i natt også. Ingen scrappede i år gitt, tiden strakk ikke til, men jeg ble ganske fornøyd med resultatet.


Ønsker alle sammen en riktig fin bitte lille julaften <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar