lørdag 13. august 2011

Tegning av huset

På onsdag kom svigers utover til oss, da svigerfar skulle hjelpe oss med å tegne "nyhuset" på Ein Haugen. Han har et tegneprogram som de bruker til hustegninger. Så etter at vi hadde spist hjemmelaget pizza, fått servert noe godt i glaset til alle mann, så fikk vi tegnet masse. Synes det er kjekt å få det på papir, så vi vet hvordan slutt resultatet skal bli og hvor feks vinduene tar seg ut her og der ;) Tror det var veldig greit at de tok turen til Ein Haugen i går for å kontrollere mål etc, for det viste seg at tilbygget var plassert feil på veggen. Ellers kjøpte vi kjoler og sko til stor pikene i går, da vi skal i bryllup i slutten av mnd. De ble skikkelig lekre :) Så nå gjenstår bare mor :P
Etter at svigers dro, så dro vi til Ein Haugen. Holder på å rive ned baderomsvegger, fra innerst til ytterst, og hever skråtaket litt. Det begynner snekkere der om ca 14 dager, og det er viktig at veggen er ferdig. Jeg bar gammel bordkledning og rot på bålet. Elsker å rydde og brenne rask etter hvert, for jeg hater at det hoper seg opp med rot over alt. Når vi kom hjem i går kveld, kappet og klyvde vi ved en times tid. Vi er ikke arbeidsløse for å si det sånn, og jeg går litt på akkord med min egen helse kjenner jeg....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar