tirsdag 24. april 2012

Mønepynt

Har lyst til å ha mønepynt på huset, og googler litt rundt omkring. fant disse på en nettside
Der lager det etter mål, men koster sikkert en formue.... Men de var nydelige. Det er vel sikkert ei trønderlån med sveitservri jeg skulle hatt ;) og vunnet i lotto ;) Vi har noe mønepynt fra min manns barndomshjem. Hadde vært morsomt å få brukt noen av de, men jeg synes kanskje de blir litt små som mønepynt.
Drømmer også om en stor gang med dobbel ytterdør og en stor trapp UNDER tak så vi slipper at det regner inn i vindfanget/gangen.
Noe slikt er det jeg ser for meg ( bilde lånt fra bloggen: svingenslillehus)


I går la vi litt gulv på kvisten, til luka omtrent. Da er vi godt over halvveis. Pappa foret rundt den ene stue vinduet mot nord, og delvis på vinduet til Hannah. På søndag ryddet vi rundt huset, og brente opp rask og rot. Så godt å få ryddet opp i planker, plastikk, isolasjon, papp, asfaltplater, spiker etc etc. Mannen går av kveldsvakt i dag, og har ei uke fri nå. Satser på at vi får gjort noe da. Gleder meg til å få tatt på tapet på Stine sitt rom, og pusset og malt gulvet hennes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar