søndag 26. august 2012

Når er nok nok??

Det sitter jeg og funderer over i kveld... Når får man absolutt nok av negativitet, sure kommentarer, oppstøt og uberettighet kjeft? Hvem tror at man er bedre enn andre, og kan stå med pekefingeren og komme med fantasier og regler med negative ting? I skrivende stund angrer jeg meg over at vi "hoppet" på dette prosjektet her. Vi kunne bodd i huset vårt, og hatt masse fritid. Fritid til ungene våre- og ikke minst oss selv. Kanskje skulle vi ikke ha flyttet fra Bergen heller..... Selv om jeg ikke trivdes der i regn og høye fjell ;) hehe
I dag har jeg prøvd å gjøre ting i huset, selv om ikke Bjørn er her. Startet dagen med litt avslapning og hobby tid. Jeg heklet denne lyslykta.




♥♥♥
Den var super enkel å hekle, men neste gang blir det med mindre nål. Dette var 5, og da prøver jeg neste med 3 tror jeg. Senere på dagen hev jeg meg over siste del av soveromsgangen med god hjelp av Marthe. Pusset og malte 1 strøk. Blir veldig bra.
I kveld monterte Stine og jeg håndtak på skuffene. Ikke helt enkelt, så det ble nok noen små sjarmerende (?) skjønnhets feil.




Nå koser jeg meg i kjøkken kroken... Håper ungene med lakenskrekk sovner snart, for mor vil sove;)
Natti natt:)

♥♥♥








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar