lørdag 11. august 2012

Med en kropp som er utslitt, og et hode som er som en tikkende bombe, ble det bytur på de to største pikene mine og meg i dag. Det dukket opp en Hemnes dagseng på finn.no igjen, som befant seg i Trondheim. Om det totalt sett blir noe billigere å hente sånt, det blir det nok ikke.... Gikk bort en hel dag og:( jeg er ganske så stressa nå mtp at kjøkkenet kommer onsdag.., men seng ble det på Marthe....
Jeg har lenge ventet på at dette sengtrekket skulle komme inn på Ikea igjen, og nå var det der:) i ny forbedret utgave, men dessverre ikke helt hvitt.




Jeg har vel ta en runde sol bleking.... Ehhh nei vent, er jo ikke sol denne sommeren jo;) ok jeg prøver Klor;)))




Disse putene fant jeg på Åhlens i Ørebro:) berre lekkert:)




Så nå er senga nyoppredd og lekker;)
Og nå er det OL finale for handball damene:) heia heia:) vi går for gull:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar