fredag 10. august 2012

Regn, regn....

Dette tror jeg jaggu har vært den dåligste sommeren jeg kan minnes noen gang... Det har vært regn, kaldt, vind i hele sommer, og er det sol en dag- ja så er det så kaldt at man må sitte i le og i sol steika.... Ja ja, det har jo vært greit oppussingsvær sånn sett da. Tærer litt på humøret, fordi jeg er avhengig av sol for å kunne fungere optimalt. En sydentur ei uke for min bedre halvdel og meg står høyt på ønskelista nå. I dag er jeg rett og slett i kjelleren. Masse å gjøre på jobb i går, rett hjem, handballkamp og deretter papirverksted med 4 andre effektive damer. Jeg var rett og slett for sliten til å kunne få til noe. Laget meg et navneskilt til døra mi på jobb, og noen wallstickers.





Når jeg kom "hjem" til Ein-Haugen igjen, så var det aksjon "spiker uttrekking" på stue og kjøkken gulv. Skjønner ikke det er mulig å bruke så mange spiker.



Helga må brukes til pussing og maling. Det er kystkulturdagene i Lysøysund i helga, og har lyst til å ta med meg ungene en tur dit. Ei dame som har salgsbod med antikke ting der vet jeg. Leter etter vaskestol evt 2 like kommoder for å bruke til baderomsinnredning. Kanskje trenger de ikke å være likedanne heller.


1 kommentar:

  1. Hei :)
    Ja for en sommer.. fysja meg.. men må håpe litt til på varmen, den må komme :) Så spennende med gulv prosjektet :)

    Ha en fin Lørdag :)
    Klemmer

    SvarSlett