søndag 9. september 2012

SØNDAGSmorgen






Det er søndagsmorgen og småttiser er oppe. Barne tv og frokost tid.... Og da nyter mor en stille stund og en stor kopp te i favoritt koppen. Den betyr endel for meg, og minner meg på hvor heldig jeg er som har 4 flotte og friske barn. Samtidig tenker jeg på hvor viktig foreldre rollen er; veilede, rettlede, elske, sette pris på, ta vare på... Her er det mange viktige oppgaver å passe på slik at barns kan vokse opp trygt og godt, samt respektere deg som forelder. Tror ungene våre har det godt, til tross for en nå hektisk og ellers forsuret tilværelse under oppussinga. Har prøvd å skåne de for endel, men små gryter har også ører. Heldigvis er det fornuftige barn vi har;)
Lille prinsen kom inn til mamma for å lullelalle og "dooose" kl 06.50. Guuud skulle ønske jeg fikk en dag med mer søvn enn kl 07.00... Men han sovnet godt igjen han da rundt 08.30. Lucky him




Snart er det presentasjons gudstjeneste for eldste pia. Hjeeelp, vi har snart konfirmant:)
Senere i dag, om formen tillater, skal jeg starte med litt ryddingi kjeller og i klesskap inne. Her blir det sakg/hiv/brenn. Barneklær fra 12-14 år siden vil nok enten bli aske eller få nye eiere;)
Ha en strålende søndag!


Klæm fra Ann Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar