søndag 2. september 2012

Søndagsmorra kos






Her sitter jeg på kjøkken benken "min" og koser meg med en god kopp te og siste boka av Havets datter. Ryggen har slått seg litt vrang etter at jeg rev gulvbelegg, gulvplater og dørkarm på Ola sitt rom i går. Fikk ut litt negativ energi da;) - ute regner det bløtt, så i dag blir det litt innepussel med listverking og kanskje vi begynner på muren?! Hadde en effektiv dag i går, der siste rest av bordkledning og lister ble fjernet fra nordveggen. Den er nå klar for bordkledning. Gammel bordkledninga ble også fjernet for spiker og kjørt til Stuaneset, der den skal på butikken min. Ellers ble siste rest av gammelt rot og rask fjernet fra rundt huset og brent. Elsker å brenne rask ;)
Ola sitt rom er nå klart for vindusflytting, panelering og pussing/maling av gulv. Han gleder seg veldig:)
Svigers er her noen dager, og det var veldig godt å få skryt for innsatsen. De var her i mai, og syntes vi har måttet jobbet som noen gale;) og det er vel det vi føler selv og;)






Kjøkkenet har fått formen sin også, og nesten alle knotter og håndtak er satt på- vakkert!
Sitter nå og funderer på utvendig etasjeskillere og vindusklosser- vi må tegne snart og sette i gang stor produksjon;)
Ha en flott søndag alle sammen:)
Klæm fra Ann Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar